Saturday, September 4, 2010

BerLaLu~~~~~

hhmmmmmm........ mmg da lame x jengah si blog nie.. cian die... amo majok eh.. sebulan berlalu dgn cepat.... mcm2 berlaku tanpa diduga... betol la... kita rancang, Yang Atas tentukan segala nya... suma da tertulis.... lahir pertemuan perpisahan jodoh datang pergi dia aku kau kamoo mereka diorg sume2 2 da tertulis sejak azali lg... datang dan pergi sume mematang kan aku even x la matang mana lg.... heeeh... xpe kan.... lek la... enjoy la dl.. tp, enjoy2 pn tggjwb kene buat seperti biasa!!!! YA Allah.. aku hmba mu yg jahil lg kerdil di sisi Mu... jauhi la aku dgn kelalaian di dunia ini......

heeheeh.... ape nk cite eh.. oohhooo!!!! skrg nie ddlm bulan posa... bulan ramadhan... bulan mulia la kan.. buat amal sume bagai utk merapatkan diri dgn Allah...... hhmmm... huuh.. sebenar nya nk main mercun....tnye la anak buah.. nama Hadif.. nama pggilan adik...

' dik, ada mercun x... acu nk men la... jom la.... heeeh
xde...
allaaaaa...mmm... bunga api??? xde gak ke???
xde gak..... Pop2 ada la....
ala!!!!! pop2 ape kls dik....... mercun la best... bunyik kuat kot!!! boookedebabooooo!!!!!!!!!!
baba x kasi men la maksu......huuh..'

hhaaiisshh.. nie la perbualan aku dgn adik... hampeh kan. xpe2.. tggu yg besar2 datang!! sure ada nye mercun BOLA!!!!!!!!!!!!!!!!! wweee!!!! maksu nk tau korg......jom gegar kan cheras di pg RAYA!!!! harharharharharharhar.... wah~~~~ gelak besar aku......

cuti dua minggu...tp byk jek keje asgmt menanti tok buat!!! ala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i need some rest la!!! [pada hal nie tgh bersenang lenang santai on9] heeeeh.........
yela.. means need some space with my family la.... someone that i love ke kan... hahahahaahahha.. [jeng3]
wink2~~~~!!!!

eh, dah2.. ape la yg aku merepek nie kan.. gggeeeee~~~~~~~ hhhaaaaccchhoommmm!!!!!!!!!!!!! 0MG!!! i think im flu now!!! iisshh, bru jek blik rumah da sakit!! badan, jgn la gedik, t mak bebel la kata x pndai jaga diri... huuh.. pada hal kat melaka kau x minum ais kot... punye la aku jg supaya aku x sakit ble dpn dgn mak aku kan.... but.... its already happen la.... FLU1000000x!!!!!!!!!!!!!! i hate u!!!!! did u hear what im saying just now!!!!! hhuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaa.. org nk raya nie, aku la sibok2 sakit!!! xpe2.... relax2.. hahahaaahah

eh.. ckp pasal raya, baju raya saya mana!!!!!!!!!!! mak ckp ada kat sana, da siap.... blom amik jek g.. huuh.. blh caya ke da siap.. org teruja nk bli tudun nie mak!!!!! huuuh... nk bli kasut... kan..~~~ heeeeeeh.....

o0o0o0o0o0
balik kg....
o0o0o0o0o
balik kg........
hati girang!!!!!!!!!

maaakkk...
nk baju... amik la mak kat rumah kak pah 2!!!!!!!!!
nk tgk baju org!!!
so.. nanti kan la post yg seterunya......
siap 0 x ~~~~~~~~~~~
pasrah>>>>>>>>

mcm da byk jek aku tulis.. t org jemu la nk bc..
[heeeh.. penat da jari nie dok taip]
lalalalalalaaalalal~~~~~~~~~~~

2 comments: