Friday, June 18, 2010

??!!

knp eh.. tetiba mcm rasa something nk happen.. huuh.. kalot aku di buat nye.. pejam pejam jek masing2 sume da besar... sume da ada tggjwb.. da ada commitment.. aku sorg jek tggl.. berjuang habis2an.. sbb nk bls jasa mak aku yg aku xtau nk bls mcm ne..
aku dpt sad news bout 'him'... org yg aku susah sgt nk trima... maaf sgt.. aku tau aku dosa.. tp aku kne amik mase nk trima die.. maaf sgt2... 2 jek yg aku mampu cakap.... aku dapat tau yg die sakit n koma....apakah!!!!!.... byg kan.. kami yg kat sini xtau keadaan die... tau pn dr org len... mmg aku tgk die sgt lain.. appearance die mmg lain... cengkung, kurus.... x ubah mcm org sakit....
tetiba aku rase mcm sedih terima berita 2... terdiam aku dgr....x terkata...
ya Allah... aku tau aku x blh nk trima die seadanya.. tp.. andai aku atau die yg pergi dl.. aku mohon... Kau ampun kan dosa2 aku dgn die.... aku penah ckp kat diri aku sendri.. andai smthng happen kat die, aku xnk nangis.... tp bile aku dgr news 2, air mata kau nk mengalir... srius.... aku hnye mampu berdoa.. kau cabut lah nyawanya dlm keimanan... 2 yg aku pinta ya Allah... aku x doakan yg buruk utk die ya Allah.......cume yg terbaik utk die di dunia dan akhirat.....
maaf~~!!

5 comments:

  1. ana rse ana tau sape~
    its ok dear... Allah lg tau yg terbaik utk kamu.. maafkn ape silap & salah dia.. dia mst tau yg kamu syg dia.. nangis je klau tu ley wat kamu lega.. jgn lupa sentiasa doakn dia k~!

    ReplyDelete
  2. huuh..
    thx na...
    srius oya terkejut dgn news 2...
    2 la suppose oya buat..
    doa~~~!!!

    ReplyDelete
  3. ye~!
    doa anak2.. dia perlukn tu k~!

    ReplyDelete
  4. insyaAllah~~~
    tp oya x kejam kan...
    post mcm nie......??!!!

    ReplyDelete