Tuesday, June 8, 2010

n0 w0rds!!!!

ya allah...
aku penat dgn hidup nie..
aku mcm x tertanggung...

ya...
aku tau..
dosa aku mempertkai kan ape yg kau beri pada aku..
aku da cuba ya allah...
aku cuba buat yg terbaik.....
1 demi 1 masalah datang...
dah xde air mata utk aku tangisi....
knp perlu berahsia....
knp......?!!!
sape aku dgn mereka....
xde ikatan ke???!!!
aku still tggu kebenaran 2...
aku nk dgr........
plz la....
aku da matang utk tau hal2 2 sume........

ya allah..
aku berdoa..
kau kuat kan iman aku..
jgn biar aku lalai...
aku mohon ya allah....
sume nye kerana Kau ya Allah...
aku masih di bumi Mu...
murah kan lah rezeri ku walau dimana aku berada..
berjaya kan lah kami2 yg kerdil di sisi Mu ya Allah.....
sesungguhnya..
aku berusaha utk kecapi sume itu...
aku berdoa yaAllah...
dan...
segalanya terserahlah kpd Mu utk menilai .............

ampun kan dosa2
aku..
kedua ibu bapa ku..
keluarga ku...
saudara2 ku...
rakan2 ku..
pendidik2 ku...
guru2 ku..
pensyarah2 ku...
dan juga...
muslimin dan muslimat....
amin...
amin ya robbal'alamin...........

No comments:

Post a Comment