Tuesday, June 22, 2010

dIa~~

knp ye 'dia2' nie di temukan kat aku... susah aku nk luah kan... maaf ya Allah.. aku x bermaksud nk mempertikaikan ape yg telah kau suratkan utk aku dan 'dia2'... disamping 2 aku syukur Kau teukan aku dgn 'dia2'.. heeh...
mcm ne nk lupakan dia... kadang2 teringat... da lme x igt then muncul blik dlm mind.. xblh nk slh kan sape2.. sbb nie suma suratan.... tetiba terlintas.. nie sume kngn yg best2... if xde memori yg sweet, x best la dunia nie...
hahaahha
ada gak rase nyesal tersuka kat dia... tp wat pe nk nyesal... biarla kan... lumrah manusia... suka, cinta, benci,syg...........
hhmm...
xtually, aku nk lupakan sume kngn yg ada kene mengena dgn dia.. mmmm.. means, aku xnk suka lg kat m_ _ a yg santik... aku nk lupakan yg 2... dpt ke eh..
huh
aku akn cuba sebek nye... aku cuba... tp susah la untuk aku nk lupa tang 2.. if len, may b blh... kehidupan aku penuh dgn 2 sume... hahaha.. ramai ckp, aku xkan dpt ape yg aku nk.. so, dgn sbb tu la aku nk lupa kan ttg m_ _ a 2..
aku percaya ckp dorg.. sbb Allah akn bg ape yg terbek utk kite, bkn ape yg kite nk...
aku akui 2.... sedey gak kan... tp nk x nk kite kne face gak benda2 nie...

aku mohon....
cintakan la aku kpd org yg mencintaiMu...
yg membimbing ku kejalan Mu...
segala2nya kerana MU ya Allah..
amIn....

4 comments:

  1. syaz ana likes this~!
    one day akan ade someboby yg terbaik utk kamu~!
    x kire sepet or x~!
    oppsss~!

    ReplyDelete
  2. hahaah...
    eeiii....
    hope la..
    oya trima seadanya...
    eh,masa yg tentukan...

    ReplyDelete
  3. yuppp.. sabar ye ohya syg. insyaAllah, akan ada sesorang untuk awak. ;)

    ReplyDelete